KAPITUŁA

Robert Bednarski

Facebook

Robert Bednarski zajmuje stanowisko Dyrektora Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią (CEE). Zarządza z warszawskiego biura działaniami firmy na obszarze Europy Środkowo-Wschodniej, a także kieruje zespołem sprzedaży, współpracując z klientami Facebooka w całym regionie. Przez ostatnie 15 lat Robert Bednarski zajmował liczne wysokie stanowiska kierownicze. Bezpośrednio przed dołączeniem do Facebooka pełnił funkcję Prezesa Zarządu Grupy Onet.pl S.A. Robert jest cenionym liderem biznesowym i ekspertem w dziedzinie ekonomii, finansów, reklamy, sprzedaży i zarządzania.

Magdalena Marcinkowska

Workin

Z wykształcenia antropolog kultury, z zamiłowania i doświadczenia marketer, manager oraz przedsiębiorca. Od początku kariery zawodowej zaangażowana w marketing, pierwsze kroki stawiała w marketingu internetowym i badaniach etnograficznych online z ramienia Tomo Group. Następnie zajmowała się reklamą digital signage. Od 2013 roku związana z branżą nieruchomości, odpowiedzialna za marketing w spółce Senatorska Investment, z czasem pełniąca także funkcję Pełnomocnika Zarządu. Strateg biura coworkingowego Workin, partnera plebiscytu 50 kreatywnych.

Michał Sadowski

Brand24

CEO Brand24. Wybrany przez magazyn Brief numerem 1 w rankingu „50 Najbardziej Kreatywnych Osób w Biznesie”. W uzasadnieniu określono go mianem “przedsiębiorcy niebanalnego” i nie sposób z tym dyskutować. To indywidualista i człowiek renesansu, który uważa, że studia są… do niczego niepotrzebne. To nie przeszkodziło mu w stworzeniu innowacyjnego serwisu, który w niezwykle efektywny sposób pomaga monitorować sieć i dbać o reputację jego klientów. Usługa Brand24 szybko zdobyła rynek lokalny, a jej twórca, w myśl idei think big, z sukcesem eksploruje rynki zagraniczne. Michał to start-upowiec z powołania, zawodowy komentator zjawisk związanych z internetem, ale też muzyk, bloger oraz filmowiec amator.

Adam Burak

Orlen

Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej w PKN ORLEN S.A. oraz członek Rady Nadzorczej Unipetrolu a.s. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie komunikacji, public affairs i marketingu. Pełnił funkcje kierownicze w spółkach giełdowych z branży energetycznej i finansowej.

Maciej Herman

LOTTE Wedel

Dyrektor Zarządzający LOTTE Wedel. W Wedlu od 2008 roku. Z rynkiem FMCG związany od ponad 20 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał zajmując stanowiska w działach komercyjnych takich firm jak Kompania Piwowarska, Frito Lay i Procter and Gamble. W ciągu ostatnich kilku lat Wedel jest jedną z najszybciej rosnących firm słodyczowych w Polsce. Marka Wedel niedawno po raz kolejny została „najsilniejszą polską marką” w rankingu Rzeczpospolitej. Dzięki odważnym i rewolucyjnym zmianom komunikacyjnym firma otrzymała w ciągu ostatnich lat szereg nagród, m.in. złotą Effie za kampanię „W kuchni z Wedlem” i wiele innych za innowacyjne nowości produktowe.

Marcin Balicki

Millenium Leasing

Prezes Zarządu Millennium Leasing, Wiceprzewodniczący Komitetu Wykonawczego Związku Polskiego Leasingu (ZPL), współtworzący działającą w jego ramach Grupę d/s digitalizacji. Coach, twórca forum dyskusyjnego „Filozofia przy sobocie (Polska)” na LinkedIn, poświęconego między innymi zarządzaniu i rozwojowi osobistemu. Marcin Balicki jest absolwentem Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach doradczych i instytucjach finansowych, między innymi w Baltic Brokers S.A., PHZ Navimor Sp. z o.o., Banku Inicjatyw Gospodarczych BIG S.A., Banku Współpracy Europejskiej S.A. Pełnił funkcję dyrektora finansowego i członka zarządu Petrolinvest S.A., a także Prezesa Zarządu spółki AMG Chemicals S.A. Z Millennium Leasing związany jest od 2013 roku.

Olaf Krynicki

Samsung

Zapalony i czasem szalony rzecznik firmy Samsung w Polsce. Mówi o sobie fan wielki technologii, ale często łapie się na tym, jak wielu rzeczy jeszcze nie wie i nie do końca rozumie. Lubi rzeczy związane ze sztuczną inteligencją. Orędownik idei Smart City i tego co przyniesie technologiczna przyszłość. Przewodniczący jury Złotych Spinaczy 2019, a także wspierający ambasador Kreatywnych w Biznesie.

Sebastian Hejnowski

mslgroup

CEO MSLGROUP, Central and Eastern Europe ma kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu i komunikacji. Pod jego kierownictwem MSL zdobyła przyznawany przez Holmes Report tytuł Eastern European Consultancies of the Year, najważniejsze wyróżnienie w branży PR w Europie. Otrzymał też wyróżnienie „PRowiec Roku” przyznawane przez branżowy portal Proto. Sebastian prowadził własną agencję zanim w 2004 roku dołączył do Ciszewski PR, którego stał się później współwłaścicielem. Firma została kupiona przez Publicis Groupe, właściciela marki MSL. Jest jurorem w branżowych konkursach, m.in. Golden Drum, Cristal Festival, Złote Spinacze. Jest wykładowcą akademickim i komentatorem bieżących wydarzeń branżowych, społecznych i politycznych. Na stałe mieszka w Paryżu a jego drugą, po komunikacji w biznesie pasją są podróże. Odwiedził już ponad 90 państw.

Anna Ziobroń

Orlen

Ze sportem związana od zawsze, z branżą marketingu- od 2001 roku. Absolwentka Politechniki Krakowskiej oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku Białej. Obecnie Dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów w PKN ORLEN, a wcześniej – Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Energa SA. Przez wiele lat prowadziła własną agencję marketingu, eventów i PR. Pracowała przy największych projektach muzycznych i sportowych. Odpowiedzialna za realizację wspólnych projektów z Lechią Gdańsk, Polskim Związkiem Koszykówki, Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki czy też z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej, a także Polskim Komitetem Olimpijskim. Odpowiadała za negocjacje i realizację największego projektu w historii PKN Orlen oraz polskiej branży sponsoringu i marketingu sportowego – współpracę z Williams Racing oraz z Robertem Kubicą. Inspirują ją odważne kreacje, także te w marketingu, które przekuwa w działanie. Na codzień w Warszawie, na weekend w Trójmieście, na wolny czas – podróże i nurkowanie, najlepiej w połączeniu z innymi sportami. Wielka fanka fotografii Szymona Brodziaka.

Andrzej Matuszyński

Eurozet

Pracę w branży medialnej rozpoczynał w Grupie Infor. W latach 1997-2004 był związany z Grupą Eurozet, zajmując m.in. stanowisko dyrektora badań i marketingu oraz członka zarządu Radiostacji. Od 2005, przez 5 lat związany był z Cyfrowym Polsatem, gdzie jako członek zarządu odpowiadał za marketing i obsługę klienta, natomiast w 2010 r. został członkiem zarządu i dyrektorem operacyjnym telewizji n. W latach 2011-2012 pełnił funkcję dyrektora pionu marketingu Grupy Eurozet, a następnie doradzał zarządowi Grupy. Od grudnia 2013 roku jest prezesem Grupy Eurozet (Radio ZET, Radio ZET Gold, Radio ZET Chilli, Antyradio, Radio Plus, Planeta.fm, RRM – Dom Sprzedaży Radia i Studio ZET). Absolwent Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, gdzie studiował psychologię i ekonomię. Ukończył też: Podyplomowe Studium Coachingu w Laboratorium Psychoedukacji, Zarządzanie w Kanadyjskim Instytucie Zarządzania (ICAN) oraz Strategic Marketing In Action w IMD Business School w Szwajcarii.

Maciej Ledzion

Endorfina

Współzałożyciel i członek zarządu agencji endorfina events oraz członek zarządu agencji digitalowej WebTalk, razem stanowiących jedną z najprężniejszych, niezależnych grup komunikacji marketingowej w Polsce i w całym regionie. W 2016 i 2017 endorfina piastowała tytuł agencji eventowej roku wg. redakcji Media i Marketing Polska, a Maciej w 2018 roku otrzymał statuetkę MP Power Awards® w kategorii Meeting Planner – agencja eventowa. W ramach SKM SAR był członkiem grupy tworzącej przez 2 lata Białą Księgę Komunikacji Marketingowej – opracowanie zawierające zbiór dobrych praktyk przetargowych we wszystkich kategoriach zakupów marketingowych. Prowadził liczne prelekcje w Polsce i za granicą, m.in. na Baltic for Events Forum w Tallinie, gdzie w 2018 roku prezentował polski rynek eventowy. Jesienią 2017 r. z sukcesem przeprowadził połączenie agencji endorfina events i WebTalk. Ledzion w grupie spółek zajmuje się rozwojem i nowymi inicjatywami strategicznymi. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w
Warszawie. Uwielbia dobrą architekturę nowoczesną, sport i podróże.

Tomasz Dławichowski

Timecode

Partner i dyrektor zarządzający studia produkcyjnego Timecode Film Production. Producent filmów reklamowych i dokumentalnych, a także teledysków i kampanii wizerunkowych na rynek polski i rynki międzynarodowe. Ukończył Uniwersytet Warszawski (Instytut Stosowanych Nauk Społecznych) i Akademię Leona Koźmińskiego (Zarządzanie w Mediach – studia podyplomowe). Wyprodukował ponad 100 kampanii reklamowych dla polskich i zagranicznych marek. Specjalizuje się w produkcji filmów do komunikacji marketingowej (reklamy, branded content, animacje). W 2017r. powołał konkurs Timecode Akcja Animacja, którego celem jest wyszukiwanie młodych talentów w dziedzinie animacji marketingowych. Produkował filmy min. dla takich marek jak: Allegro, Blik, BMW, Citroen, Ford, Intel, Monini, Netia, Nokia, Panasonic, Pilsner, PGE Polska Grupa Energetyczna, Sephora, T-mobile, Toyota, Volkswagen, Żywiec.

Krzysztof Witkowski

EY

Associate Partner Odpowiedzialny za inicjatywy skierowane do firm technologicznych i startupów Ukończył SGH oraz programu managerski na London Busines School Do EY dołączył w 2005 roku. Posiada doświadczenie w zakresie zarzadzania finansami przedsiębiorstw, strategii, fuzji i przejęć. Posiada kwalifikacje biegłego rewidenta.

Jakub Kaliciński

kalicinscy.com

Laureat rankingu 50 Kreatywnych w Biznesie. Z branżą marketingu i reklamy związany od ponad dekady. W 2006 roku wraz z braćmi założył Kalicińścy.com, jedną z najszybciej rozwijających się niezależnych agencji interaktywnych. Dzięki zdobywanemu doświadczeniu Kalicińscy.com przerodziła się w agencję full service z zachowaniem silnych kompetencji w obszarze digital. Kuba Kaliciński tworzył komunikację marketingową dla takich marek jak: Skoda, IKEA, Red Bull, Lotto, Tchibo, Knorr, Dove, Castrol czy Mitsubishi. W 2015 r. założył w strukturach Grupy Kalicińscy.com dom produkcyjny Fog Production, który skupia się nie tylko na produkcji reklamowej i contentowej. Tworzy również strategie dystrybucji contentu i eksperymentuje z wykorzystywaniem nowych formatów. W Grupie Fog Production wpierany jest przez wewnętrzną wypożyczalnię dysponującą najnowszymi kamerami i sprzętem do realizacji filmowej i reklamowej. Oprócz prowadzenia Grupy Kalicińscy.com aktywnie rozwija się jako reżyser i operator obrazu w produkcjach reklamowych.

Rafał Plutecki

Campus Warsaw

Rafał jest Head of Campus Warsaw, inspirującą przestrzenią dla startupów, która edukuje, łączy i wspiera firmy z globalnymi ambicjami. Rafał zajmuje się przedsiębiorczością od 1994 roku, pracował w firmach różnej wielkości i na różnych etapach rozwoju. W 1994 roku został założycielem i Prezesem firmy Internet Technologies, polskiego dostawcy internetu, przejętego przez GTS w 2000 roku, firmy nominowanej przez BusinessWeek jdo grona 10 najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej, partnerem zarządzającym w Innofund, funduszu Venture Capital dla firm we wczesnej fazie rozwoju, mentorem dla przedsiębiorców i aktywnym aniołem biznesu. Studiował Zarządzanie i Finanse we Francji i USA.

Grzegorz Kiszluk

Brief.pl

Właściciel wydawnictwa i redaktor naczelny magazynu Brief. Twórca platformy Brief for Poland skupionej wokół marketingu miejsc. Jeden z pionierów reklamy w Polsce. W latach 90-tych dyrektor działu mediów Publicis FCB i dyrektor generalny Optimedia Poland. Członek zarządu ZKDP oraz pierwszy prezes rady nadzorczej PBC. W latach 2003-2005 prezes rady nadzorczej Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce. Członek jury wielu festiwali, m.in.: Crackfilm, Złote Orły, Media Trendy, KTR. Laureat „Stalowego Przęsła 2004″ w kategorii budowania mostów między różnymi poglądami i aspektami komunikacji rynkowej. Pierwszy redaktor naczelny magazynu Impact.

Paweł Patkowski

Orange

Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska. W Orange Polska od 2011 roku odpowiedzialny za strategię i komunikację marek (Orange, Nju.mobile), planowanie i zakup mediów, aktywizacje digital oraz działania w mediach społecznościowych. Poprzednio wicedyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Polkomtel. W latach 2001-2007 CMO Adidas Poland. Wcześniej dyrektor marketingu Browarów Brok. W agencji reklamowej Lintas jako account director pracował dla: Unilever, Polkomtel, TP, Castrol, Casio, ING Bank Śląski. Juror najważniejszych konkursów marketingowych. Zdobywca wielu nagród m.in. Grand Prix Effie i Long Term Marketing Excellence Effie, Mixx Awards, Reklamodawca Roku KTR, Superbrands, Premium Brands, Golden Arrow, Innovation Awards, Impactor. Wyróżniony tytułem CMO Roku 2014 przez Media&Marketing Polska oraz Dyrektora Marketingu Roku 2017 w konkursie Mediarun.com. Doktor nauk ekonomicznych, absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Institut Francais de Gestion (MBA). Autor książki „Potencjał konkurencyjny marki”. Członek Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.

Maksymilian Marcinkowski

Workin

Absolwent American School of Warsaw oraz londyńskiej uczelni Queen Mary, University of London na której skończył studia z zarządzania. Obecnie Prezes Zarządu spółki Senatorska Investment Sp. z o.o. – dewelopera odpowiedzialnego za realizację nagradzanego budynku klasy A pod nazwą Plac Zamkowy – Business with Heritage. W przeszłości związany z rynkiem reklamy Digital-out-of-Home. Agencja Premium DS, którą kierował koncentrowała się na wielkoformatowych nośnikach typu LED jak i instalacjach wewnętrznych, kampaniach interaktywnych z użyciem technologii Kinect i sterowania ruchem. Przygodę z biznesem zaczynał poprzez założenie własnej agencji muzyczno-eventowej 7 A. M. Promotions, która specjalizowała się w bookingach zagranicznych gwiazd sceny muzyki elektronicznej. Czas wolny poświęca rodzinie oraz pasji sportowej, którą jest golf.

Filip Cichocki

NATAN Group

Przedsiębiorca, pierwsze kroki w biznesie stawiał w wieku 16 lat rodzinnej firmie należącej do ojca, gdzie przeszedł wszystkie możliwe stanowiska. Od ponad 20 lat związany z branżą międzynarodowego obrotu uzbrojeniem. Brał czynny udział, a następnie kompleksowo koordynował wielomilionowe transakcje na zlecenie resortów siłowych krajów takich jak Republika Kongo, Jamajka, Sri Lanka, Zjednoczone Emiraty Arabskie, USA oraz wlelu innych. Od paru lat utworzona przez niego grupa kapitałowa NATTAN GROUP jest jednym z największych na świecie eksporterów uzbrojenia na Ukrainę. Posiada rozległą wiedzę na tematy związane z problematyką rosnącego zagrożenia terroryzmem międzynarodowym oraz zasadami regulacji i nakładania embargo na poszczególne kraje, nie spełniające regulacji ONZ w dziedzinie proliferacji i konfliktów na własnym terenie, z łamaniem praw człowieka włącznie. Absolwent Gdańskiej Wyższej Szkoły Administracji, którą ukończył z wyróżnieniem jako najlepszy student na roku. Podczas swojej kariery zawodowej związany także z branżą deweloperską. Urodzony w Polsce, wychowany w Petersburgu – dzięki czemu włada biegle językiem rosyjskim. Jako NATTAN GROUP pełni funkcję Wiceprezesa Polskiej Izby Producentów na Rzecz Obronności Kraju, zrzeszającej ponad 130 spółek skarbu państwa oraz podmiotów prywatnych. Zagorzały zwolennik innowacyjności i powszechnego dostępu do technologii ułatwiającej życie szczególnie ludziom najbardziej potrzebującym. Amator pięknych i szybkich aut, szczęśliwy tata.

Agnieszka Szlaska

CLear Channel Poland

Dyrektor ds. Komunikacji i Promocji, Clear Channel Poland.
Z rynkiem mediów związana od 20 lat. W Clear Channel Poland od 5 lat
odpowiada za strategię komunikacji i promocji firmy oraz portfolio produktów OOH i Digital OOH. Jest członkiem PR & Branding Expert Network w ramach struktur międzynarodowych firmy. Przez wiele lat związana z rynkiem prasowym. W latach 2007-2012 była Dyrektorem Promocji i PR Grupy Zwierciadło. Wcześniej przez kilka lat kierowała promocją segmentu pism luksusowych Wydawnictwa Bauer, odpowiadając za miesięcznik „Twój Styl” i „Pani”. W latach 2003-2005 była Dyrektorem Marketingu AWR Wprost. W Wydawnictwie Prasowym Twój Styl pracowała od 1998 r. dla m. in. magazynu „Twój Styl”, „Filipinka”, „Votre Beaute”. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania UW oraz Talent 200 INSEAD Leadership Development Programme w Fontainebleau we Francji.

Dariusz Żuk

Business Link

Prezes sieci akceleratorów Business Link, Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, AIP Seed Capital oraz współtwórca funduszu bValue, marzący o stworzeniu wiodącego w skali światowej ekosystemu tworzenia i rozwoju start-upów oraz firm. Dariusz Żuk współtworzył również idee Polski Przedsiębiorczej – think tanka kreującego system start-upowy w Polsce, a w 2001 roku powołał do życia Studenckie Forum BCC. Za kreowanie i promowanie przedsiębiorczości w Polsce, został odznaczony przez Prezydenta RP Złotym Krzyżem Zasługi. Ponadto jest laureatem nagrody specjalnej Business Centre Club, a od Tygodnika Wprost otrzymał Nagrodę Kisiela.

Maciej Acedański

Polonus

Prezes Zarządu Polonus, narodowego przewoźnika autokarowego. Jedna z najważniejszych postaci w polskiej turystyce oraz branży transportu publicznego. Polonus jest liderem rynku przewożąc 4,5 mln pasażerów rocznie. W ramach odpowiedzi na sytuację rynkową, zintegrował polskich przewoźników autokarowych, tworząc sieć Polonus Partner. Prezes Maciej Acedański nadzoruje również Dworzec Autobusowy Warszawa Zachodnia – jeden z największych i najważniejszych węzłów komunikacyjnych w Polsce. Spółka posiada również własny system zarządzania dworcami oraz platformę sprzedaży biletów DworzecOnline.pl i zdo.pl oraz jest zarządcą obiektu Hostel Zachodni. Maciej Acedański jest absolwentem PWSBiA w Warszawie na wydziale Rachunkowość i Finanse. Skończył studia podyplomowe Management Advanced Leadership Academy w Harvard & Canadian International Management Institute 2006 oraz posiada dyplom MBA uzyskany w Akademii Leona Koźmińskiego.

Klaudia Tolman

Explain Visually

Ryślicielka®, Współzałożycielka i Dyrektor Kreatywna w Agencji Myślenia Wizualnego ExplainVisually.co, członkini International Forum of Visual Practitioners. Trzykrotna prelegentka konferencji z cyklu TEDx (TEDxWroclaw 2013, TEDxSopot 2014, TEDxWarsawUniversityofTechnology 2016 (gdzie wystąpiła wspólnie ze swoim ówczesnym Narzeczonym – oraz jednocześnie współtwórcą ExplainVisually.co – śp. Michałem Trochimczykiem). Nagrodzona statuetką Przedsiębiorczy Prelegent przez Studenckie Forum Business Center Club. Uznawana za “matkę założycielkę” ruchu Visual Thinking w Polsce. Od 2010 wszystkimi swoimi działaniami popularyzuje ten nurt w kraju. A robi to przynajmniej na trzy sposoby. Po pierwsze jest trenerem. Po drugie wykonuje graphic recording, czyli wielkoformatowe notatki na wydarzeniach. Po trzecie: prowadzi Agencję ExplainVisually.co, która pomaga największym markom komunikować skomplikowane rzeczy w prosty sposób dzięki trafnym i profesjonalnym filmom whiteboardowym, infografikom, komiksom, słowem: wszelkimi możliwymi wizualizacjami.

Monika Constant

CCIFP

Dyrektor Generalna Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej (CCIFP). Z biznesem francuskim związana od blisko 20 lat. Pracowała zarówno w Polsce jak i we Francji przy wielu projektach z zakresu współpracy międzynarodowej. Absolwentka UW oraz polsko-francuskich Studiów Master HEC/SGH. Monika Constant pracuje w CCIFP od 2000 roku, a od 2009 roku jest jej Dyrektorem Generalnym. Pod jej kierownictwem CCIFP rozwinęła się w jedną z największych i najbardziej dynamicznych zagranicznych izb gospodarczych w Polsce, która obecnie zrzesza blisko 460 firm z kapitałem francuskim oraz polskim. Wraz ze swoim zespołem tworzyła wiele wydarzeń związanych z promocją francuskiego biznesu w Polsce, m.in. reprezentacja firm francuskich na Forum Ekonomicznym w Krynicy (2010 – 2012, 2018), polsko-Francuskie Forum Gospodarcze z udziałem Prezydentów Francji i Polski (listopad 2012), Spotkania Warszawskie (2013 – 2015, 2018). W ramach międzynarodowej struktury zrzeszającej 115 francuskich izb handlowych za granicą (CCI France – International) jest jej koordynatorem na Europę Środkowo-Wschodnią. Jest również częstym komentatorem polsko-francuskich stosunków gospodarczych w radiu i telewizji. W 2017 została odznaczona przez Ambasadora Francji w Polsce Narodowym Orderem Zasługi w randze kawalera za wybitne zasługi na rzecz umacniania polsko-francuskiego partnerstwa.

Patryk Strzelewicz

Mindsailors Sp. z o.o.

CEO Mindsailors Sp. z o.o., biura wzornictwa przemysłowego i R&D, od 2015 r będącego partnerem strategicznym YouNick- unikalnego funduszu tworzonego przez ekspertów z branży IoT, ICT, Bio, Chemii oraz consumer products. Założyciel Q WORKSHOP – lidera w produkcji akcesoriów do gier. Firma rocznie produkuje 4 miliony kostek sprzedawanych w ponad 5000 sklepach na całym świecie. W 2008 roku wynalazł DICE+ interaktywną kostkę do gier, dostępną jako pierwszy Polski produkt w historii w sieci sprzedaży Apple. Otrzymał nagrodę Newsweeka ,,Keep Walking”, znalazł się wśród finalistów Przedsiębiorcy Roku Ernst & Young. Laureat nagrody IF GOLD Product Design Award. Najbardziej kreatywny w biznesie w 2013 wg Magazynu Brief. Prywatnie, szczęśliwy mąż i tata, pasjonat nowych technologii, szybkich motocykli, kina…

Jakub Domalik-Plakwicz

DLA Piper

Radca prawny, Partner w kancelarii DLA Piper – kieruje zespołami private equity i rynków kapitałowych, będących częścią Praktyki Corporate i M&A. Specjalizuje się w obsłudze transakcji fuzji i przejęć spółek publicznych i niepublicznych oraz ofert publicznych na rynku pierwotnym i wtórnym. Reprezentował klientów w największych i najbardziej prestiżowych transakcjach na polskim rynku. Doradza funduszom private equity, polskim oraz międzynarodowym grupom kapitałowym. Rekomendowany jako wiodący prawnik w kategoriach „M&A” oraz „Rynki Kapitałowe” w prestiżowych rankingach IFLR1000 i EMEA Legal 500. Dołączył do DLA Piper w 2017 roku z kancelarii Weil, Gotshal & Manges.

Piotr Bartecki

Kancelaria SCBP

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, ukończył aplikację adwokacką przy Pomorskiej Izbie Adwokackiej w Gdańsku. Od początku swojej praktyki zawodowej związany z Kancelarią SCBP w Sopocie. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie obsługi rynku kapitałowego oraz jednostek samorządu terytorialnego, a także reorganizacji podmiotów gospodarczych. Specjalista w zakresie prowadzenia sporów sądowych, włączając w to specyfikę procesu karnego gospodarczego. Znany z sumiennego podejścia do każdej sprawy i konsekwentnego działania, co odzwierciedla ilość odniesionych zwycięstw. Społecznik, zaangażowany w działalność pro bono – aktualnie nieodpłatnie reprezentuje powódkę w pierwszym w Polsce indywidualnym procesie przeciwko Skarbowi Państwa w związku z działalnością Amber Gold. Jego postawa zaowocowała wieloma wyróżnieniami oraz nominacją do nagrody “Prawnik pro bono 2016”. Został także laureatem plebiscytu “25 najcenniejszych nazwisk w polskim prawie” organizowanym przez magazyn Gentleman.

Katarzyna Wierzbowska

FPK

Przedsiębiorca społeczny, współzałożycielka, fundatorka i prezeska zarządu Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet, inicjatorka Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, współzałożycielka Klubu Inwestorek Indywidualnych Black Swan. Ekspertka w obszarze przedsiębiorczości kobiet. Z wykształcenia cybernetyk, absolwentka krakowskiego Uniwersytetu Ekonomicznego, uzyskała dyplom typu MBA programu Copernic w Paryżu. Realizuje się w pracy charytatywnej na rzecz organizacji pozarządowych, wspierając je w obszarze komunikacji i pozyskiwania funduszy. Jurorka konkursów, występuje na konferencjach branżowych. Prywatnie szczęśliwa żona i matka 3 dzieci. Entuzjastka zdrowego trybu życia.

Mikołaj Placek

Oknoplast

Prezes Zarządu Grupy OKNOPLAST. Istniejącą od 1994 r. firmę produkującą okna PVC, przejął w 2008 roku od ojca, Adama Placka. Z firmą związany jest od 1997 roku. Zaczynał od pracy w hali produkcyjnej, wiedzę i umiejętności rozwijał także w dziale finansowym. Uczestniczył w rozwoju i przemianie z małej rodzinnej firmy w poważne, liczące się przedsiębiorstwo, dzięki czemu poznał wszystkie aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa praktycznie od podszewki. Ważnym aspektem jego pracy były działania związane z marketingiem i reklamą, wprowadzające markę OKNOPLAST m.in. w sponsoring największych międzynarodowych drużyn piłkarskich, jak: Inter Mediolan czy Olympique Lyon. W 2013 roku stworzył Grupę OKNOPLAST składającą się z trzech firm Oknoplast, Wnd i Aluhaus. Od początku strategią Prezesa było wypracowanie pozycji europejskiego lidera branży PVC. Obecnie OKNOPLAST z powodzeniem prowadzi działalność w 13 krajach europejskich. Kierowana przez Mikołaja Placka firma w 2016 roku odnotowała rekordowe w historii swojej działalności wyniki – sprzedała 1,5 miliony jednostek okiennych, m.in. na rynkach francuskim, włoskim i niemieckim. Dziś Grupa OKNOPLAST posiada sieć ponad 3000 autoryzowanych salonów sprzedaży w Europie i jest jedną z największych firm produkujących okna.

Alex Kartsel

Bolt

Alex Kartsel urodził się na Białorusi w roku 1985.
W roku 2006 przeniósł się do Polski. W roku 2011 ukończył jednolite studia magisterskie w Instytucie Stosunków Międzynarodowych WDiNP UW (specjalizacja: międzynarodowa polityka handlowa).
W latach 2011 -2013 studiował na Europejskim Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie nad Odrą (Niemcy) oraz uzyskał tytuł Master of Business Administration (MBA).
W roku 2018 obronił pracę doktorską na UW na temat „Wpływ działalności korporacji transnarodowych w Rosji i na Białorusi na gospodarkę, życie polityczne oraz więzi międzynarodowe tych krajów”
Zawodowo Alex Kartsel przeszedł całą drogę kariery – od pracownika szeregowego w call center, poprzez stanowisko kierownika projektu, dyrektora operacyjnego regionu EMEA do dyrektora zarządzającego dwóch oddziałów niemieckiej firmy Sell Action w Polsce (Warszawa) i Egipcie (Kair). Obecnie jest Country manager’em firmy Taxify na Polskę.
W ciągu swojej kariery zawodowej spędził kilka lat, pracując w innych krajach (m.in. w Rosji, Niemczech, Hiszpanii, Egipcie), poznając życie korporacji także od wewnątrz.
Posługuje się biegle językiem polskim, białoruskim, rosyjskim, angielskim oraz w stopniu komunikatywnym także niemieckim i ukraińskim.

Bartosz Sokoliński

Agencja Rozwoju Przemysłu

Doradca, inwestor, wizjoner, Dyrektor Biura Rozwoju i Innowacji Agencji Rozwoju Przemysłu. Przez ponad 15 lat był współwłaścicielem i prezesem w grupie firm marketingowych oraz firmy IT. Założył pierwszą platformę crowdfundingową dla trzeciego sektora – fundujesz.pl, think tank społeczno-polityczny – Forum Od-Nowa oraz ruch na rzecz lepszej nauki w Polsce – Obywateli Nauki. Zajmuje się zarządzaniem, kreowaniem wizji, nadzorowanie strategii, rozwojem innowacji oraz szkoleniami i warsztatami kreatywnymi.

Stefan Batory

itaxi / Booksy

Matematyk z wykształcenia, przedsiębiorca i ultra-maratończyk. Innowator, twórca iTaxi i Booksy oraz Prezes Fundacji Run and Fun. Wielokrotnie nagradzany w konkursach branżowych, m.in. uznany za „Najbardziej kreatywnego w biznesie 2016″ w rankingu magazynu Brief, laureat Konkursu Polska Firma Przyszłości 2016 w kategorii: Osobowość Biznesu oraz „Zdobywca Rynku” miesięcznika „Polish Market”.

Wojciech Krzemień

Brief.pl

20 lat w reklamie i marketingu. Właściciel kreatywnej agencji reklamowej którą sprzedał by następnie związać z marką BRIEF gdzie na początku odpowiadał za komunikację marketingową i relacje z kluczowymi klientami. Od 2017 roku CEO marki BRIEF. W 2017 roku przeprowadził rekonstrukcję redakcji oraz digitalizację wydawnictwa na BRIEF.PL. Od 2010 roku związany z rynkiem startupów w Polsce. Mentor Startupowy. Współtworzy wraz z Grzegorzem Kiszlukiem największy i najstarszy Polski ranking kreatywnych biznesów – 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. Co-founder dwóch startupów (w tym jeden w Hong Kongu). Fan i propagator Esportu jako narzędzia komunikacji marketingowej.

Julia Krysztofiak-Szopa

Startup Poland

Prezes Startup Poland od 2016 roku. Od ponad dekady związana z branżą startupową. Pracowała w Szwajcarii, Polsce oraz Dolinie Krzemowej, gdzie m.in. pełniła rolę pierwszej dyrektor programowej kalifornijskiego akceleratora startupów Blackbox.vc. Przedsiębiorca oraz współzałożyciel marki Wellfitting.

Dagmara Krzesińska

KPI

Prezes Fundacji Koalicji na rzecz Polskich Innowacji. Wcześniej przez kilkanaście lat w UPC Polska odpowiedzialna za reputację spółki oraz działania CSR. Współpracuje z administracją publiczną jako ekspert i specjalista m.in. z obszaru bezpieczeństwa w sieci (jest członkiem Komitetu Sterującego Programu Safer Internet Polska, współtworzyła założenia Certyfikatów Urzędu Komunikacji Elektronicznej), edukacji cyfrowej czy innowacji. Członek Rady Programowej Szerokiego Porozumienia na Rzecz Umiejętności Cyfrowych, Rady Fundacji Aktywizacja oraz Komisji Ekspertów przy Rzeczniku Praw Obywatelskich. Członkini Rady 17. Realizowała wiele nowatorskich projektów, nagradzanych na poziomie krajowym i międzynarodowym. Od 9 lat samodzielnie prowadzi w ramach wolontariatu kompetencji projekt edukacji nauczycieli i rodziców w zakresie bezpieczeństwa nieletnich w sieci.

Eliza Kruczkowska

Polski Fundusz Rozwoju

Jest dyrektorem ds. rozwoju innowacji w Polskim Funduszu Rozwoju. Poprzednio zajmowała stanowisko prezesa fundacji Startup Poland założonej przez polskie śodowisko startupowe. Jej celem jest pomoc w tworzeniu lepszych warunków rozwoju przedsiębiorców technologicznych, dostarczanie finansowania, kształtowanie dialogu z administracją publiczną czy likwidowanie barier, które uniemożliwiają bądź ograniczają rozwój innowacyjnych przedsięwzięć w Polce. Kruczkowska swoje doświadczenie zdobywała w sektorze IT, pracując m.in. w szeregach firmy Huawei czy organizacji pozarządowych, jak choćby Fundacji ePaństwo. Jak podkreśla, kilka lat, które spędziła za granicą, nauczyło ją patrzeć na biznes nie tylko lokalnie, ale i globalnie.