KAPITUŁA

Anna Ziobroń

Orlen

Ze sportem związana od zawsze, z branżą marketingu- od 2001 roku. Absolwentka Politechniki Krakowskiej oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku Białej. Obecnie Dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów w PKN ORLEN, a wcześniej – Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Energa SA. Przez wiele lat prowadziła własną agencję marketingu, eventów i PR. Pracowała przy największych projektach muzycznych i sportowych. Odpowiedzialna za realizację wspólnych projektów z Lechią Gdańsk, Polskim Związkiem Koszykówki, Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki czy też z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej, a także Polskim Komitetem Olimpijskim. Odpowiadała za negocjacje i realizację największego projektu w historii PKN Orlen oraz polskiej branży sponsoringu i marketingu sportowego – współpracę z Williams Racing oraz z Robertem Kubicą. Inspirują ją odważne kreacje, także te w marketingu, które przekuwa w działanie. Na codzień w Warszawie, na weekend w Trójmieście, na wolny czas – podróże i nurkowanie, najlepiej w połączeniu z innymi sportami. Wielka fanka fotografii Szymona Brodziaka.

Adam Burak

Orlen

Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej w PKN ORLEN S.A. oraz członek Rady Nadzorczej Unipetrolu a.s. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie komunikacji, public affairs i marketingu. Pełnił funkcje kierownicze w spółkach giełdowych z branży energetycznej i finansowej.

Marcin Balicki

Millenium Leasing

Prezes Zarządu Millennium Leasing, Wiceprzewodniczący Komitetu Wykonawczego Związku Polskiego Leasingu (ZPL), współtworzący działającą w jego ramach Grupę d/s digitalizacji. Coach, twórca forum dyskusyjnego „Filozofia przy sobocie (Polska)” na LinkedIn, poświęconego między innymi zarządzaniu i rozwojowi osobistemu. Marcin Balicki jest absolwentem Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach doradczych i instytucjach finansowych, między innymi w Baltic Brokers S.A., PHZ Navimor Sp. z o.o., Banku Inicjatyw Gospodarczych BIG S.A., Banku Współpracy Europejskiej S.A. Pełnił funkcję dyrektora finansowego i członka zarządu Petrolinvest S.A., a także Prezesa Zarządu spółki AMG Chemicals S.A. Z Millennium Leasing związany jest od 2013 roku.

Maciej Herman

E. Wedel

Dyrektor Zarządzający LOTTE Wedel. W Wedlu od 2008 roku. Z rynkiem FMCG związany od ponad 20 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał zajmując stanowiska w działach komercyjnych takich firm jak Kompania Piwowarska, Frito Lay i Procter and Gamble. W ciągu ostatnich kilku lat Wedel jest jedną z najszybciej rosnących firm słodyczowych w Polsce. Marka Wedel niedawno po raz kolejny została „najsilniejszą polską marką” w rankingu Rzeczpospolitej. Dzięki odważnym i rewolucyjnym zmianom komunikacyjnym firma otrzymała w ciągu ostatnich lat szereg nagród, m.in. złotą Effie za kampanię „W kuchni z Wedlem” i wiele innych za innowacyjne nowości produktowe.

Paweł Patkowski

Orange

Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska. W Orange Polska od 2011 roku odpowiedzialny za strategię i komunikację marek (Orange, Nju.mobile), planowanie i zakup mediów, aktywizacje digital oraz działania w mediach społecznościowych. Poprzednio wicedyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Polkomtel. W latach 2001-2007 CMO Adidas Poland. Wcześniej dyrektor marketingu Browarów Brok. W agencji reklamowej Lintas jako account director pracował dla: Unilever, Polkomtel, TP, Castrol, Casio, ING Bank Śląski. Juror najważniejszych konkursów marketingowych. Zdobywca wielu nagród m.in. Grand Prix Effie i Long Term Marketing Excellence Effie, Mixx Awards, Reklamodawca Roku KTR, Superbrands, Premium Brands, Golden Arrow, Innovation Awards, Impactor. Wyróżniony tytułem CMO Roku 2014 przez Media&Marketing Polska oraz Dyrektora Marketingu Roku 2017 w konkursie Mediarun.com. Doktor nauk ekonomicznych, absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Institut Francais de Gestion (MBA). Autor książki „Potencjał konkurencyjny marki”. Członek Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.

Michał Kramarz

Google for Startups

Od Października 2019 Dyrektor Google for Startups w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz szef warszawskiego Campusu Google. W branży internetowej działa od 15 lat. Do Google dołączył w 2006 roku, będąc jednym z pierwszych pracowników firmy w Polsce. W latach 2015-2019 prowadził zespół wspierający ekspansję polskich startupów na rynki globalne. Wcześniej odpowiadał za rozwój współpracy z branżą handlową, e-commerce, finansową i turystyczną. Przed dołączeniem do Google pracował dla grupy Bankier.pl S.A. Jest absolwentem International Faculty of Engineering na Politechnice Łódzkiej i Executive MBA na Towson University/University of Maryland.

Andrzej Matuszyński

Eurozet

Pracę w branży medialnej rozpoczynał w Grupie Infor. W latach 1997-2004 był związany z Grupą Eurozet, zajmując m.in. stanowisko dyrektora badań i marketingu oraz członka zarządu Radiostacji. Od 2005, przez 5 lat związany był z Cyfrowym Polsatem, gdzie jako członek zarządu odpowiadał za marketing i obsługę klienta, natomiast w 2010 r. został członkiem zarządu i dyrektorem operacyjnym telewizji n. W latach 2011-2012 pełnił funkcję dyrektora pionu marketingu Grupy Eurozet, a następnie doradzał zarządowi Grupy. Od grudnia 2013 roku jest prezesem Grupy Eurozet (Radio ZET, Radio ZET Gold, Radio ZET Chilli, Antyradio, Radio Plus, Planeta.fm, RRM – Dom Sprzedaży Radia i Studio ZET). Absolwent Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, gdzie studiował psychologię i ekonomię. Ukończył też: Podyplomowe Studium Coachingu w Laboratorium Psychoedukacji, Zarządzanie w Kanadyjskim Instytucie Zarządzania (ICAN) oraz Strategic Marketing In Action w IMD Business School w Szwajcarii.

Agnieszka Szlaska

CLear Channel Poland

Dyrektor ds. Komunikacji i Promocji, Clear Channel Poland.
Z rynkiem mediów związana od 20 lat. W Clear Channel Poland od 5 lat
odpowiada za strategię komunikacji i promocji firmy oraz portfolio produktów OOH i Digital OOH. Jest członkiem PR & Branding Expert Network w ramach struktur międzynarodowych firmy. Przez wiele lat związana z rynkiem prasowym. W latach 2007-2012 była Dyrektorem Promocji i PR Grupy Zwierciadło. Wcześniej przez kilka lat kierowała promocją segmentu pism luksusowych Wydawnictwa Bauer, odpowiadając za miesięcznik „Twój Styl” i „Pani”. W latach 2003-2005 była Dyrektorem Marketingu AWR Wprost. W Wydawnictwie Prasowym Twój Styl pracowała od 1998 r. dla m. in. magazynu „Twój Styl”, „Filipinka”, „Votre Beaute”. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania UW oraz Talent 200 INSEAD Leadership Development Programme w Fontainebleau we Francji.

Artur Sikora

Santander Bank Polska

Dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Santander Bank Polska (wcześniej Bank Zachodni WBK), z którym związany jest od 1999 r. Absolwent Instytutu Filologii Angielskiej Uniwersytetu Wrocławskiego, stypendysta University of North Carolina at Greensboro, NC, uczestnik „Kellogg on Branding” na Uniwersytecie Northwestern. W Santander Bank Polska nadzoruje komunikację zewnętrzną spółki, działania marketingowe i public relations, pozycjonowanie marki, sponsoring oraz CSR. Opracował i zrealizował strategię komunikacyjną wejścia Banku Zachodniego WBK do Grupy Santander. W latach 2013-2014 odpowiedzialny również za całościową komunikację zmian w związku z połączeniem BZ WBK z Kredyt Bankiem. Autor innowacyjnych w sektorze bankowym kampanii marketingowych z udziałem międzynarodowych gwiazd. W roku 2018 kierował projektem rebrandingu Grupy BZ WBK na Santander Bank Polska, wyróżnionym przez m.in. Media i Marketing Polska w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki oraz nagrodzony w konkursach Innovation Awards i Golden Arrow. W 2019 roku zdobył Grand Prix konkursu „Dyrektor Marketingu Roku”, wyróżnienie od „Media i Marketing Polska” za kampanię rebrandingową, a także z zespołem zdobył 2 Złote i 2 Srebrne Spinacze za kampanię rebrandingową oraz komunikację antykryzysową przy integracji z wydzieloną częścią DB. Zasiada jako juror w konkursach branżowych oraz kapitułach, m.in. Effie, Golden Arrow. Od 2016 r. pełni funkcję Konsula Honorowego Irlandii.

Mikołaj Placek

Oknoplast

Prezes Zarządu Grupy OKNOPLAST. Istniejącą od 1994 r. firmę produkującą okna PVC, przejął w 2008 roku od ojca, Adama Placka. Z firmą związany jest od 1997 roku. Zaczynał od pracy w hali produkcyjnej, wiedzę i umiejętności rozwijał także w dziale finansowym. Uczestniczył w rozwoju i przemianie z małej rodzinnej firmy w poważne, liczące się przedsiębiorstwo, dzięki czemu poznał wszystkie aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa praktycznie od podszewki. Ważnym aspektem jego pracy były działania związane z marketingiem i reklamą, wprowadzające markę OKNOPLAST m.in. w sponsoring największych międzynarodowych drużyn piłkarskich, jak: Inter Mediolan czy Olympique Lyon. W 2013 roku stworzył Grupę OKNOPLAST składającą się z trzech firm Oknoplast, Wnd i Aluhaus. Od początku strategią Prezesa było wypracowanie pozycji europejskiego lidera branży PVC. Obecnie OKNOPLAST z powodzeniem prowadzi działalność w 13 krajach europejskich. Kierowana przez Mikołaja Placka firma w 2016 roku odnotowała rekordowe w historii swojej działalności wyniki – sprzedała 1,5 miliony jednostek okiennych, m.in. na rynkach francuskim, włoskim i niemieckim. Dziś Grupa OKNOPLAST posiada sieć ponad 3000 autoryzowanych salonów sprzedaży w Europie i jest jedną z największych firm produkujących okna.

Dariusz Mioduski

legia warszawa

Właściciel i Prezes Zarządu największego polskiego klubu sportowego Legii Warszawa. Inwestor i przedsiębiorca z bogatym doświadczeniem zarządzającym, transakcyjnym i regulacyjnym, który zrealizował wiele międzynarodowych projektów w sektorach surowców naturalnych, energetyki, infrastruktury i wysokich technologii. Jest doktorem prawa Uniwersytetu Harvarda. W latach 1997-2007 Dariusz Mioduski był partnerem kancelarii CMS Cameron McKenna w Londynie, a w latach 1991-1997 pracował w nowojorskim i warszawskim biurze White & Case, oraz w Vinson & Elkins w Houston. Między 2007 a 2013 rokiem zarządzał Kulczyk Investments S.A., największą polską grupą kapitałową. Dariusz Mioduski aktywnie działa w wielu międzynarodowych instytucjach. Jest wiceprezesem Zarządu European Club Association (ECA) największej organizacji skupiającej kluby piłkarskie Europy i członkiem władz UEFA Club Competitions Committee. Jest również członkiem Harvard Law School Dean’s Advisory Board oraz międzynarodowej Rady Dyrektorów amerykańskiego think tanku Atlantic Council. Zasiada również w zarządach i radach nadzorczych spółek związanych z działalnością inwestycyjną należącej do niego spółki Radwan Investments. Poza pasją do sportu interesuje się rynkiem nowych technologii i nowoczesnych mediów. Prywatnie zaangażowany jest także w działalność filantropijną. Jest m.in. fundatorem Funduszu Stypendialnego dla Polaków studiujących na Harvardzie.

Artur Adamowicz

legia warszawa

Doradca Prezesa Legii Warszawa i właściciel agencji public relations Talking Heads. Ekspert ds. komunikacji i public affairs. Z rynkiem mediów i komunikacji związany od ponad 20 lat. Zaczynał jako dziennikarz specjalizujący się w tematyce finansowej, ekonomicznej i motoryzacyjnej. Twórca pierwszej polskiej platformy internetowej do komunikacji z mediami PR24. Od 2006 roku współwłaściciel agencji Talking Heads w ramach której prowadził doradztwo strategiczne dla największych polskich przedsiębiorców oraz czołowych firm z różnych sektorów rynku, w tym spółek publicznych (m.in. TVN, PKO Bank Polski, Ergo Hestia, Polska Rada Biznesu, Pekaes i inne). Z Dariuszem Mioduskim współpracuje od 2008 roku, a z Legią Warszawa związany jest od 2017 roku jako pełnomocnik i doradca prezesa zarządu w obszarze komunikacji i public affairs. Prywatnie pasjonat piłki nożnej i motoryzacji, współtwórca Akademii Motorsportu.

Bartosz Sokoliński

ARP

Doradca, inwestor, wizjoner, Dyrektor Biura Rozwoju i Innowacji Agencji Rozwoju Przemysłu. Przez ponad 15 lat był współwłaścicielem i prezesem w grupie firm marketingowych oraz firmy IT. Założył pierwszą platformę crowdfundingową dla trzeciego sektora – fundujesz.pl, think tank społeczno-polityczny – Forum Od-Nowa oraz ruch na rzecz lepszej nauki w Polsce – Obywateli Nauki. Zajmuje się zarządzaniem, kreowaniem wizji, nadzorowanie strategii, rozwojem innowacji oraz szkoleniami i warsztatami kreatywnymi.

Katarzyna Wierzbowska

FPK

Przedsiębiorca społeczny, współzałożycielka, fundatorka i prezeska zarządu Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet, inicjatorka Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, współzałożycielka Klubu Inwestorek Indywidualnych Black Swan. Ekspertka w obszarze przedsiębiorczości kobiet. Z wykształcenia cybernetyk, absolwentka krakowskiego Uniwersytetu Ekonomicznego, uzyskała dyplom typu MBA programu Copernic w Paryżu. Realizuje się w pracy charytatywnej na rzecz organizacji pozarządowych, wspierając je w obszarze komunikacji i pozyskiwania funduszy. Jurorka konkursów, występuje na konferencjach branżowych. Prywatnie szczęśliwa żona i matka 3 dzieci. Entuzjastka zdrowego trybu życia.

Monika Constant

CCIFP

Dyrektor Generalna Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej (CCIFP). Z biznesem francuskim związana od blisko 20 lat. Pracowała zarówno w Polsce jak i we Francji przy wielu projektach z zakresu współpracy międzynarodowej. Absolwentka UW oraz polsko-francuskich Studiów Master HEC/SGH. Monika Constant pracuje w CCIFP od 2000 roku, a od 2009 roku jest jej Dyrektorem Generalnym. Pod jej kierownictwem CCIFP rozwinęła się w jedną z największych i najbardziej dynamicznych zagranicznych izb gospodarczych w Polsce, która obecnie zrzesza blisko 460 firm z kapitałem francuskim oraz polskim. Wraz ze swoim zespołem tworzyła wiele wydarzeń związanych z promocją francuskiego biznesu w Polsce, m.in. reprezentacja firm francuskich na Forum Ekonomicznym w Krynicy (2010 – 2012, 2018), polsko-Francuskie Forum Gospodarcze z udziałem Prezydentów Francji i Polski (listopad 2012), Spotkania Warszawskie (2013 – 2015, 2018). W ramach międzynarodowej struktury zrzeszającej 115 francuskich izb handlowych za granicą (CCI France – International) jest jej koordynatorem na Europę Środkowo-Wschodnią. Jest również częstym komentatorem polsko-francuskich stosunków gospodarczych w radiu i telewizji. W 2017 została odznaczona przez Ambasadora Francji w Polsce Narodowym Orderem Zasługi w randze kawalera za wybitne zasługi na rzecz umacniania polsko-francuskiego partnerstwa.

Maciej Acedański

Polonus

Prezes Zarządu Polonus, narodowego przewoźnika autokarowego. Jedna z najważniejszych postaci w polskiej turystyce oraz branży transportu publicznego. Polonus jest liderem rynku przewożąc 4,5 mln pasażerów rocznie. W ramach odpowiedzi na sytuację rynkową, zintegrował polskich przewoźników autokarowych, tworząc sieć Polonus Partner. Prezes Maciej Acedański nadzoruje również Dworzec Autobusowy Warszawa Zachodnia – jeden z największych i najważniejszych węzłów komunikacyjnych w Polsce. Spółka posiada również własny system zarządzania dworcami oraz platformę sprzedaży biletów DworzecOnline.pl i zdo.pl oraz jest zarządcą obiektu Hostel Zachodni. Maciej Acedański jest absolwentem PWSBiA w Warszawie na wydziale Rachunkowość i Finanse. Skończył studia podyplomowe Management Advanced Leadership Academy w Harvard & Canadian International Management Institute 2006 oraz posiada dyplom MBA uzyskany w Akademii Leona Koźmińskiego.

Piotr Pogonowski

polonus

Piotr Pogonowski, dyrektor zarządzający Polonus. Ekspert w dziedzinie komunikacji, marketingu i zarządzania strategicznego. Przeprowadził ponad 100 zintegrowanych kampanii dla wielu organizacji w Skandynawii, Krajach Bałtyckich, Ukrainie i Polsce. Wielokrotnie nagradzany w krajowych i międzynarodowych konkursach m.in. laureat Złotego Spinacza za najlepszą kampanię 10-lecia czy IPRA Golden World Awards. Twórca sukcesu kultowej marki PolskiBus. Aktualnie zarządza spółką Polonus, w której odpowiada za transformację marketingową i budowę marki narodowego przewoźnika autokarowego. Doświadczenie zdobywał pracując na wysokich stanowiskach kierowniczych dla funduszu Souter Investments, największej agencji PR Partner of Promotion oraz w Parlamencie Europejskim w Brukseli. Częsty prelegent na konferencjach i juror w konkursach branżowych. Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego oraz London School of Public Relations.

Wojciech Krzemień

Iluminar gaming

20 lat w reklamie i marketingu. Właściciel kreatywnej agencji reklamowej, którą sprzedał, by następnie związać z marką BRIEF, gdzie na początku odpowiadał za komunikację marketingową i relacje z kluczowymi klientami. Od 2017 roku CEO marki BRIEF. W 2017 roku przeprowadził rekonstrukcję redakcji oraz digitalizację wydawnictwa na BRIEF.PL. Od 2010 roku związany z rynkiem startupów w Polsce. Mentor Startupowy. Współtworzy wraz z Grzegorzem Kiszlukiem największy i najstarszy Polski ranking kreatywnych biznesów – 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. Co-founder dwóch startupów (w tym jeden w Hong Kongu). Fan i propagator Esportu jako narzędzia komunikacji marketingowej.

Klaudia Tolman

Explain Visually

Ryślicielka®, Współzałożycielka i Dyrektor Kreatywna w Agencji Myślenia Wizualnego ExplainVisually.co, członkini International Forum of Visual Practitioners. Trzykrotna prelegentka konferencji z cyklu TEDx (TEDxWroclaw 2013, TEDxSopot 2014, TEDxWarsawUniversityofTechnology 2016 (gdzie wystąpiła wspólnie ze swoim ówczesnym Narzeczonym – oraz jednocześnie współtwórcą ExplainVisually.co – śp. Michałem Trochimczykiem). Nagrodzona statuetką Przedsiębiorczy Prelegent przez Studenckie Forum Business Center Club. Uznawana za “matkę założycielkę” ruchu Visual Thinking w Polsce. Od 2010 wszystkimi swoimi działaniami popularyzuje ten nurt w kraju. A robi to przynajmniej na trzy sposoby. Po pierwsze jest trenerem. Po drugie wykonuje graphic recording, czyli wielkoformatowe notatki na wydarzeniach. Po trzecie: prowadzi Agencję ExplainVisually.co, która pomaga największym markom komunikować skomplikowane rzeczy w prosty sposób dzięki trafnym i profesjonalnym filmom whiteboardowym, infografikom, komiksom, słowem: wszelkimi możliwymi wizualizacjami.

Olaf Krynicki

Samsung

Zapalony i czasem szalony rzecznik firmy Samsung w Polsce. Mówi o sobie fan wielki technologii, ale często łapie się na tym, jak wielu rzeczy jeszcze nie wie i nie do końca rozumie. Lubi rzeczy związane ze sztuczną inteligencją. Orędownik idei Smart City i tego co przyniesie technologiczna przyszłość. Przewodniczący jury Złotych Spinaczy 2019, a także wspierający ambasador Kreatywnych w Biznesie.

Anna Daszuta-Zalewska

BPNT

Dyrektor Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego. Absolwentka programu TOP 500 Innovators na Uniwersytecie Stanforda (2013). Członkini Stanford Club of Poland. Honorowa Ambasador Politechniki Białostockiej. Zasiada w Prezydium Rady Klastra Obróbki Metali. Ukończyła m.in. studia doktoranckie w Kolegium Ekonomiczno-Społecznym SGH; magisterskie na Wydziale Zarządzania Politechniki Białostockiej. Posiada wieloletnie doświadczenie w generowaniu i zarządzaniu projektami na rzecz rozwoju przedsiębiorczości i szkolnictwa wyższego. Inicjatorka projektu, a następnie Przewodnicząca Komitetu Sterującego platformą startową dla nowych pomysłów „Hub of Talents”, w ramach którego wyinkubowanych zostało łącznie 68 technologicznych startupów (2016-2017). Obecnie zarządza kolejnym, dedykowanym startupowcom projektem pn. „Platforma startowa dla nowych pomysłów – Hub of Talents 2”.

Magdalena Marcinkowska

Workin

Z wykształcenia antropolog kultury, z zamiłowania i doświadczenia marketer, manager oraz przedsiębiorca. Od początku kariery zawodowej zaangażowana w marketing, pierwsze kroki stawiała w marketingu internetowym i badaniach etnograficznych online z ramienia Tomo Group. Następnie zajmowała się reklamą digital signage. Od 2013 roku związana z branżą nieruchomości, odpowiedzialna za marketing w spółce Senatorska Investment, z czasem pełniąca także funkcję Pełnomocnika Zarządu. Strateg biura coworkingowego Workin, partnera plebiscytu 50 kreatywnych.

Maciej Ledzion

Endorfina

Współzałożyciel i członek zarządu agencji endorfina events oraz członek zarządu agencji digitalowej WebTalk, razem stanowiących jedną z najprężniejszych, niezależnych grup komunikacji marketingowej w Polsce i w całym regionie. W 2016 i 2017 endorfina piastowała tytuł agencji eventowej roku wg. redakcji Media i Marketing Polska, a Maciej w 2018 roku otrzymał statuetkę MP Power Awards® w kategorii Meeting Planner – agencja eventowa. W ramach SKM SAR był członkiem grupy tworzącej przez 2 lata Białą Księgę Komunikacji Marketingowej – opracowanie zawierające zbiór dobrych praktyk przetargowych we wszystkich kategoriach zakupów marketingowych. Prowadził liczne prelekcje w Polsce i za granicą, m.in. na Baltic for Events Forum w Tallinie, gdzie w 2018 roku prezentował polski rynek eventowy. Jesienią 2017 r. z sukcesem przeprowadził połączenie agencji endorfina events i WebTalk. Ledzion w grupie spółek zajmuje się rozwojem i nowymi inicjatywami strategicznymi. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w
Warszawie. Uwielbia dobrą architekturę nowoczesną, sport i podróże.

Tomasz Dławichowski

Timecode

Partner i dyrektor zarządzający studia produkcyjnego Timecode Film Production. Producent filmów reklamowych i dokumentalnych, a także teledysków i kampanii wizerunkowych na rynek polski i rynki międzynarodowe. Ukończył Uniwersytet Warszawski (Instytut Stosowanych Nauk Społecznych) i Akademię Leona Koźmińskiego (Zarządzanie w Mediach – studia podyplomowe). Wyprodukował ponad 100 kampanii reklamowych dla polskich i zagranicznych marek. Specjalizuje się w produkcji filmów do komunikacji marketingowej (reklamy, branded content, animacje). W 2017r. powołał konkurs Timecode Akcja Animacja, którego celem jest wyszukiwanie młodych talentów w dziedzinie animacji marketingowych. Produkował filmy min. dla takich marek jak: Allegro, Blik, BMW, Citroen, Ford, Intel, Monini, Netia, Nokia, Panasonic, Pilsner, PGE Polska Grupa Energetyczna, Sephora, T-mobile, Toyota, Volkswagen, Żywiec.

Dariusz Żuk

Business Link

Prezes sieci akceleratorów Business Link, Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, AIP Seed Capital oraz współtwórca funduszu bValue, marzący o stworzeniu wiodącego w skali światowej ekosystemu tworzenia i rozwoju start-upów oraz firm. Dariusz Żuk współtworzył również idee Polski Przedsiębiorczej – think tanka kreującego system start-upowy w Polsce, a w 2001 roku powołał do życia Studenckie Forum BCC. Za kreowanie i promowanie przedsiębiorczości w Polsce, został odznaczony przez Prezydenta RP Złotym Krzyżem Zasługi. Ponadto jest laureatem nagrody specjalnej Business Centre Club, a od Tygodnika Wprost otrzymał Nagrodę Kisiela.

Michał Sadowski

brand24

CEO Brand24. Wybrany przez magazyn Brief numerem 1 w rankingu „50 Najbardziej Kreatywnych Osób w Biznesie”. W uzasadnieniu określono go mianem “przedsiębiorcy niebanalnego” i nie sposób z tym dyskutować. To indywidualista i człowiek renesansu, który uważa, że studia są… do niczego niepotrzebne. To nie przeszkodziło mu w stworzeniu innowacyjnego serwisu, który w niezwykle efektywny sposób pomaga monitorować sieć i dbać o reputację jego klientów. Usługa Brand24 szybko zdobyła rynek lokalny, a jej twórca, w myśl idei think big, z sukcesem eksploruje rynki zagraniczne. Michał to start-upowiec z powołania, zawodowy komentator zjawisk związanych z internetem, ale też muzyk, bloger oraz filmowiec amator.

Stefan Batory

Matematyk z wykształcenia, przedsiębiorca i ultra-maratończyk. Innowator, twórca iTaxi i Booksy oraz Prezes Fundacji Run and Fun. Wielokrotnie nagradzany w konkursach branżowych, m.in. uznany za „Najbardziej kreatywnego w biznesie 2016″ w rankingu magazynu Brief, laureat Konkursu Polska Firma Przyszłości 2016 w kategorii: Osobowość Biznesu oraz „Zdobywca Rynku” miesięcznika „Polish Market”.

Sebastian Hejnowski​

MSLGROUP​

CEO MSLGROUP, Central and Eastern Europe ma kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu i komunikacji. Pod jego kierownictwem MSL zdobyła przyznawany przez Holmes Report tytuł Eastern European Consultancies of the Year, najważniejsze wyróżnienie w branży PR w Europie. Otrzymał też wyróżnienie „PRowiec Roku” przyznawane przez branżowy portal Proto. Sebastian prowadził własną agencję zanim w 2004 roku dołączył do Ciszewski PR, którego stał się później współwłaścicielem. Firma została kupiona przez Publicis Groupe, właściciela marki MSL. Jest jurorem w branżowych konkursach, m.in. Golden Drum, Cristal Festival, Złote Spinacze. Jest wykładowcą akademickim i komentatorem bieżących wydarzeń branżowych, społecznych i politycznych. Na stałe mieszka w Paryżu a jego drugą, po komunikacji w biznesie pasją są podróże. Odwiedził już ponad 90 państw.

Rafał Plutecki

Pierwszy szef Campus Warsaw, inspirującej przestrzeni dla startupów, która edukuje, łączy i wspiera firmy z globalnymi ambicjami. Rafał zajmuje się przedsiębiorczością od 1994 roku, pracował w firmach różnej wielkości i na różnych etapach rozwoju. W 1994 roku został założycielem i Prezesem firmy Internet Technologies, polskiego dostawcy internetu, przejętego przez GTS w 2000 roku, firmy nominowanej przez BusinessWeek jdo grona 10 najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej, partnerem zarządzającym w Innofund, funduszu Venture Capital dla firm we wczesnej fazie rozwoju, mentorem dla przedsiębiorców i aktywnym aniołem biznesu. Studiował Zarządzanie i Finanse we Francji i USA.

Anna Jakubowski

AVON

Ania Jakubowski posiada ponad 25-letnie doświadczenie zawodowe w globalnych firmach, które zdobywała na stabilnych i wschodzących rynkach w Europie, Ameryce Północnej i Afryce. Przez ten czas z powodzeniem rozwijała biznes na rozmaitych stanowiskach w obszarze strategii, handlu, operacji oraz rozwoju, pracując dla takich firm jak Procter & Gamble, Coca-Cola Hellenic Bottling Company, The Coca-Cola Company i Marie Brizard Wine & Spirits. Jest również członkiem polskiej Rady Nadzorczej Banku Millennium SA. oraz chętnie angażuje się na rzecz społeczności. Jako mentor aktywnie wspiera takie inicjatywy, jak Mentors 4 Starters, Zwolnieni z Teorii czy CFA Society Poland. Posiada polskie korzenie, choć urodziła się i wychowała w Kanadzie. Absolwentka Wilfrid Laurier University w Ontario w Kanadzie.

Paula Wąsowska, DBA

Jest praktykiem branży wysokich technologii od ponad 20 lat (14 lat w kalifornijskim gigancie Cisco, wcześniej w Dellu i Nokii), gdzie zarzadzala rynkami Europy centralnej i wschodniej. Specjalizuje się w innowacyjności i strategii, „ewangelizuje” klientocentryczne podejście projektowania modeli biznesowych. Połowę życia zawodowego spędziła w kalifornijskiej Dolinie Krzemowej. Dzisiaj doradza zarządom spółek i instytucjom publicznym na temat innowacji i strategii konkurencyjnych. Jest ekspertem ds. innowacji i strategii Harvard Business Review i członkiem rad nadzorczych oraz doradczych, była Przewodniczaca Komitetu Innowacji w Amerykańskiej Izbie Handlowej (AmCham), Członkini Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, ekspertka ds. innowacji organizacji rządowych, takich jak m.in. PAIH, PARP. Wykształcenie: DBA (Doctor of Business Administration) na Polskiej Akademii Nauk (PAN) MBA na SGH i Uniwersytecie Montreal w QUEBEC.

Grzegorz Kiszluk

Brief.pl

Właściciel wydawnictwa i redaktor naczelny magazynu Brief. Twórca platformy Brief for Poland skupionej wokół marketingu miejsc. Jeden z pionierów reklamy w Polsce. W latach 90-tych dyrektor działu mediów Publicis FCB i dyrektor generalny Optimedia Poland. Członek zarządu ZKDP oraz pierwszy prezes rady nadzorczej PBC. W latach 2003-2005 prezes rady nadzorczej Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce. Członek jury wielu festiwali, m.in.: Crackfilm, Złote Orły, Media Trendy, KTR. Laureat „Stalowego Przęsła 2004″ w kategorii budowania mostów między różnymi poglądami i aspektami komunikacji rynkowej. Pierwszy redaktor naczelny magazynu Impact.

Piotr Bartecki

Safeidea

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego, ukończył aplikację adwokacką przy Pomorskiej Izbie Adwokackiej w Gdańsku. Od początku swojej praktyki zawodowej związany z Kancelarią SCBP w Sopocie. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie obsługi rynku kapitałowego oraz jednostek samorządu terytorialnego, a także reorganizacji podmiotów gospodarczych. Specjalista w zakresie prowadzenia sporów sądowych, włączając w to specyfikę procesu karnego gospodarczego. Znany z sumiennego podejścia do każdej sprawy i konsekwentnego działania, co odzwierciedla ilość odniesionych zwycięstw. Społecznik, zaangażowany w działalność pro bono – aktualnie nieodpłatnie reprezentuje powódkę w pierwszym w Polsce indywidualnym procesie przeciwko Skarbowi Państwa w związku z działalnością Amber Gold. Jego postawa zaowocowała wieloma wyróżnieniami oraz nominacją do nagrody “Prawnik pro bono 2016”. Został także laureatem plebiscytu “25 najcenniejszych nazwisk w polskim prawie” organizowanym przez magazyn Gentleman.

Judyta Mojżesz-Zimonczyk

Digitree Group

Od 13 lat łączy zamiłowanie do public relations i marketingu, a od 8 lat rozwija digital marketing w Grupie Kapitałowej Digitree Group. Grupy, która zapewnia swoim klientom kompleksową obsługę digitalową, wprowadzając ich w świat e-commerce, poprzez tworzenie strategii komunikacji opartej na precyzyjnym dotarciu do klientów dzięki danym oraz zastosowaniu autorskich narzędzi. Tworzyła od podstaw marketing INIS oraz JU:, komunikacyjnie wspierała spółkę Salelifter oraz projekt zrabatowani.pl a dziś jest odpowiedzialna za marketing strategiczny Grupy. Zwolenniczka kompleksowego podejścia do komunikacji, a przede wszystkim współpracy marketingu ze sprzedażą i marketingu nastawione na efekt. Edukuje branżę marketingową dzieląc się swoją wiedzą w takich magazynach i serwisach jak nowymarketing.pl, Magazyn Online, Marketer+, E-commerce w Praktyce a także występując podczas licznych eventów, jak Forum IAB, Internet Beta czy Targi eHandlu. Jako wice szefowa Grupy Roboczej e-mail marketing (od 2017 roku), należy do grona ekspertów IAB Polska.

Jakub Kaliciński

kalicinscy.com

Laureat rankingu 50 Kreatywnych w Biznesie. Z branżą marketingu i reklamy związany od ponad dekady. W 2006 roku wraz z braćmi założył Kalicińścy.com, jedną z najszybciej rozwijających się niezależnych agencji interaktywnych. Dzięki zdobywanemu doświadczeniu Kalicińscy.com przerodziła się w agencję full service z zachowaniem silnych kompetencji w obszarze digital. Kuba Kaliciński tworzył komunikację marketingową dla takich marek jak: Skoda, IKEA, Red Bull, Lotto, Tchibo, Knorr, Dove, Castrol czy Mitsubishi. W 2015 r. założył w strukturach Grupy Kalicińscy.com dom produkcyjny Fog Production, który skupia się nie tylko na produkcji reklamowej i contentowej. Tworzy również strategie dystrybucji contentu i eksperymentuje z wykorzystywaniem nowych formatów. W Grupie Fog Production wpierany jest przez wewnętrzną wypożyczalnię dysponującą najnowszymi kamerami i sprzętem do realizacji filmowej i reklamowej. Oprócz prowadzenia Grupy Kalicińscy.com aktywnie rozwija się jako reżyser i operator obrazu w produkcjach reklamowych.

Javier Sosnowski

Hiszpańsko-Polska Izba Handlowa

Javier Sosnowski jest Prezesem Hiszpańsko-Polskiej Izby Handlowej w Hiszpanii (od 2002) i wiceprezesem stowarzyszenia Polskich Izb Handlowych za Granicą (PolChambers). Członek Rady Warszawskiej Izby Gospodarczej i Rady Krajowej Izby Gospodarczej – KIG (2009-2017). Jest konsultantem, specjalizujący się w rozwój biznesu dla MŚP w Polsce, szczególnie w stosunkach z Hiszpanią i krajów Ameryki Łacińskiej, a także, jako mediator, pośredniczy w sporach gospodarczych. Aktywnie uczestniczy w niektórych inicjatywach publicznych i prywatnych wspierających rozwój stosunków gospodarczych. Jest członkiem kilku polskich organizacji i Kolegium Handlowego w Barcelonie. Jest współzałożycielem i wicekanclerzem Senatu Stowarzyszenia Potomków Sejmu Wielkiego oraz członkiem Rady Nadzorczej Fundacji Przyjaciele Konstytucji 3 Maja Fiat Lux. Został odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Zasługi Rzeczypospolitej Polskiej.

Marta Macke

Shortlist Consulting

Marta Macke, założycielka i Managing Partner Shortlist Consulting ma ponad 25-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej i business development. W latach 1995-2012 pracowała w polskich i międzynarodowych strukturach agencji reklamowych, m.in. w Client Service i New Business w Gruppie 66 (dzisiejsze Ogilvy&Mather), Saatchi&Saatchi oraz 15 lat w DDB Group, gdzie jako Business Development Director była odpowiedzialna za strategiczny rozwój spółek z grupy.

W 2013 stworzyła pierwszą na rynku firmę skupiającą się na doradztwie przetargowym, wsparciu rozwoju business development i budowaniu relacji klient-agencja, której misją jest pomoc Klientom i Agencjom w poznaniu się, nawiązaniu współpracę i osiągnięciu sukcesu w ich wspólnej, codziennej pracy.

Jest inicjatorką procesu integracji środowisk procuremetu, marketingu i komunikacji marketingowej oraz współtwórczynią i organizatorką cyklicznych wydarzeń i konferencji.
Tworzy i prowadzi szkolenia z zakresu postępowań przetargowych i budowania relacji klient-agencja (m.in. w Szkole Strategii Marki przy SKM SAR, Procon).
Prelegentka na konferencjach biznesowych Forum Zakupy, Procon Polzak, Procon Indirect, Proebiz w Ostrawie oraz konferencjach stworzonych przez Shortlist Consulting: W przetargowym trójkącie, CMO Summit i Marketing Benchmarks Summit.
Od 2014 jest arbitrem Komisji Etyki Reklamy.
Członkini Rady Marek Superbrands.
Członkini kapituły Procon Awards.
Była mentorką w Klubie Mentorek Sieci Przedsiębiorczych Kobiet.

Kiedy nie pracuje spędza czas z rodziną i przyjaciółmi – jeździ na nartach i aktywnie działa w środowisku narciarskim.
W latach 2016-18 była Wice Prezesem Zarządu Warszawskiego Klubu Narciarskiego WKN, współtworzy profil Ski Message.

Cezary Molski

Instytut Druckiego-Lubeckiego

Ekspert ds. Turystyki i marketingu miejsc, Przedsiębiorca i racjonalny Optymista. Od 20 lat związany z branżą turystyczną. Współpracował i współpracuje z podmiotami prywatnymi i publicznymi, w tym z Ministerstwem Sportu i Turystyki, Polską Organizacją Turystyczną, regionalnymi i lokalnymi organizacjami turystycznymi. Współautor wielu strategii dla polskich miast i regionów. Twórca i realizator wielu kampanii promujących destynacje: Polskę, polskie miasta i regiony. Twórca start-up`ów typu low-tech.